VIGTIGT: Kun el-installatører udlært i at installere og bruge XOLTA's batterisystemer må installere, idriftsætte eller servicere et XOLTA batterisystem. |
Som partner-installatør bliver du nægtet adgang til installer.xolta.com.
Årsager
Hvis du bliver nægtet adgang, kan det skyldes en eller begge af nedenstående:
- Du forsøger at logge dig ind i installer-appen med en e-mailadresse, som ikke stemmer overens med den, som er indtastet på din brugerprofil i XOLTA-apppen.
- Du er ikke blevet tilføjet som bruger i XOLTA-appen, eller oplysningerne på din brugerprofil er ukorrekte.
- Du har ikke tilmeldt dig som bruger på installer.xolta.com.
Løsning
Gør følgende for at løse problemet:
- Log dig ind med den e-mailadresse, som stemmer overens med det firma, du arbejder for.
- Hvis dette ikke løser problemet, så opret dig som bruger på installer.xolta.com.
- Hvis trin 1 og 2 ikke løste problemet, så kontakt venligst ServiceX support på support@servicex.dk eller ved at ringe +45 35 153 123, efterfulgt af 2. Bed support-agenten bekræfte din brugerprofil, og at den indeholder alle nødvendige oplysninger.