Du kan opleve, at du ikke får lov til at logge ind i XOLTA-appen via internetbrowseren på din computer, uanset om det er din private eller arbejdscomputer. Du vil måske se følgende besked:
"Something went wrong. It was not possible to connect to the server".
Årsager
Mulige årsager:
- Din computer kan have en firewall eller andre sikkerhedsindstillinger, der blokerer såkaldte 3rd party cookies. Dette forekommer ofte på arbejdscomputere, eller hvis du logger ind gennem en arbejdsforbindelse.
- Der kan være lagret nogle gamle internet-filer lokalt på din computer, som blokerer adgangen til XOLTA-appen.
- Der kan være nogle indstillinger eller begrænsninger i routeren på det netværk, som din computer er tilknyttet.
Løsninger
Her er nogle ting, du kan prøve for at løse problemet:
- Tjek først, om du kan logge ind fra din mobil. Den har ofte et lavere sikkerhedsniveau end en computer. Kan du det, kan problemet formentlig isoleres til din computer.
- Gå ind i browserens historik og slet gamle filer, som er lagret i browseren. Eksemplet viser Google Chrome-browseren.
- Løser dette ikke problemet, så prøv at logge ind fra en anden computer. Kan du det, er problement knyttet til den første computer.
- Hvis ovenstående trin ikke løser problemet, så ind ind med en anden forbindelse, for eksempel ved at koble dig på et andet netværk. Kan du det, så kan problemet ligge i routerens indtillinger.
Hvis du stadig ikke kan få adgang til appen, så kontakt venligst ServiceX support på support@servicex.dk eller ved at ringe +45 35 153 123, efterfulgt af 2.