I forbindelse med installationen af dit batteri, har du - mod forventning - ikke modtaget en e-mail med et link, hvor du kan oprette dig som bruger i XOLTAs web-app.
Årsager
Der kan være sket følgende:
- E-mailen er havnet i din spam-mappe.
- Noget er gået galt i installationsprocessen, så e-mailen ikke er blevet sendt til dig.
Løsning
Gør følgende for at løse problemet:
- Tjek din spam-mappe. Måske ligger e-mailen der.
- Lå e-mailen ikke i din spam-mappe, så gør følgende for at oprette dig selv som bruger:
- Indtast følgende webadresse i din webbrowser: https://app.xolta.com/main/home. Du vil nu se login-siden.
- Klik på linket Tilmeld dig nu.
- Indtast din e-mailadresse og klik Send bekræftelseskode.
Note: E-mailadressen skal være den samme, som den du har opgivet til din XOLTA-forhandler. - Når du har modtaget den midlertidige bekræftelseskode, skal du kopiere den ind og klikke Bekræft kode.
- Indtast en ny adgangskode og indtast den igen for at bekræfte adgangskoden. Adgangskoden skal indeholde både små og store bogstaver, mindst ét tal og et specialtegn.
- Klik Opret. På siden der åbnes, vælg dit foretrukne sprog.
- Kontakt nu ServiceX support på support@servicex.dk eller ved at ringe +45 35 153 123, efterfulgt af 2. Bed supportagenten knytte din e-mail til dit batteri. Herefter vil kunne følge dit batteri i web-appen.